Wednesday 12 May 2010

Zambeste vietii si viata iti va zambi inapoi

Astazi simt nevoia din tot sufletul sa-i aduc slava Lui Dumnezeu pentru marea sa milostivire cu care ne rabda pe noi pacatosii si ne iarta mereu si mereu.

Nu s-a intamplat nimic deosebit in viata mea, dar este una dintre zilele in care realizez cat sunt de rea si de pacatoasa si de aceea trebuie sa-i multumesc Domnului pentru ca ma ingaduie si-mi da prilejul sa-mi indrept viata si sa-mi ispasesc pacatele.

Starea aceasta de multumire sufleteasca pe care o simt se datoreaza frumusetii din jurul meu. Oamenii sunt frumosi, natura e minunata, si toate greutatile si lucrurile rele sunt doar consecinte ale pacatelor noastre.

Incerc sa fac pasi pe mica mea cale ingusta. Fac unul inainte si 10 inapoi dar important este sa nu o apuc de tot inapoi. Caci stiu ca Domnul merge alaturi de mine si atunci cand nu mai pot EL ma tine in brate.

Slava tie Dumnezeul nostru, slava Tie!

1 Comments:

At 30 April 2019 at 18:42 , Blogger kayla said...

Toate mulțumirile doctorului Akhere l-au contactat pe acest bărbat după soțul meu
4 ani mi-au părăsit și, spre surprinderea mea, ia luat acest om doar 2 zile să-l aducă
înapoi la Dr Akhere, cel mai bun vrajitor în jurul său pentru a rezolva orice problemă
tu.
{1} HIV / SIDA
{2CANCER
{3} HERPESULUI
{4} DIABET
(5) HERPERTITATE B
{6} EXCLUSIV
{7} RICUTAL DE BANI
{8} SPELL DE PREGNANȚĂ


      E-mail: Akheretemple@yahoo.com

                          SAU
   Call / WhatsApp: +2348129175848

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home