Monday 19 April 2010

Fara Dumnezeu nu suntem nimic

Cineva mi-a spus de curand o vorba "daca vrei poti muta muntii din loc, dar daca esti intelept ii lasi acolo unde sunt ca nu te deranjeaza".

Nu simt de multe ori puterea de a muta muntii din loc, de cele mai multe ori asta se intampla cand ma gandesc la cei dragi mie si la binele lor sau sunt foarte fericita.

Azi insa, pentru prima data dupa multa vreme, nu am mutat decat pietricica cu pietricica si asta doar pentru a elibera drumul pe care-l intrezaresc inaintea pasilor mei.
Muntii pot ramane acolo unde sunt si am sa-i iubesc mereu...
acum alte lucruri sunt mai importante.
am avut spor astazi si cel mai important este ca am facut totul cu zambetul pe buze si liniste in suflet.
iar cel mai, si cel mai important lucru a fost ca am depasit surprinzator de usor niste momente care de obicei m-ar fi enervat rau si m-ar fi demoralizat.
stiu ca puterea asta era in mine si ca ceea ce simt si traiesc in ultima vreme nu a avut rolul decat de a o descatusa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home