Tuesday 18 May 2010

un pui paranoic cu embargo pe creier :)

Sometimes I get nervous, on people, on situations, on me.. on thoughts (my own or others)

But I usually try to calm down and not judge.. the people, their actions not even myself..

In alta ordine de idei (caci NU! Nu vreau s-o dezvolt pe cea de mai sus) m-am virusat verbal, la fiecare intrebare replic cu “Evident ca..”  No comment on that! Trebuie sa ma vaccinez urgent caci ma deranjeaza si pe mine. Eu care mereu le sesizez ticurile verbale celorlalti si le atrag atentia asupra lor.. deh, roata nu e patrata..

Si ca sa fie o dezordine totala, caci pana la urma aceasta postare este doar o simpla pata de murdarie pe fata blogului, sa mai copy-paste-uim si niste versuri pe aici pe colo. (Asta asa ca mi s-a cam facut dor de Adi si Cosmin) .. hm., cred ca e prima data cand mi-a venit din prima sa le spun pe numele mic si nu Tanase si Covei..

Deci.. Tapinarii - Embargo pe creier



Vreau, da` vreau sa ma visez elefant
Si-un pic aberant
Ma stresezi la gandul
Ca ma cam bate vantul
Sunt atat de firav fara sa fiu suav
Injur din tarana ca elefantii ne farama
Sunt o biata furnica si intr`un fel bunica
Ma strecor prin viata...ca o rata


Refren
Cateodata mi`e frig, cateodata mi`e foame
Cateodata mi`e lene,cateodata mi`e sete
Cateodata visez, uneori aberez
Ca viata`i frumoasa dar cam plicticoasa Cateodata mai dorm, cateodata mai mor

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home