Monday 19 April 2010

omul cu soparla..


Asculta mai multe audio Muzica

Celor care cred ca lumea cu iubire va scapa..
le vom canta..
Cantati-le!
Mie mi-ati tot cantat..
eu vreau sa deschid porti acum..
cam fortez intrari in ultima vreme, dar asta e... m-am saturat sa stau sa-mi dau cu presupusul asupra a ce se ascunde in spatele usilor inchise..
iar daca usa nu se deschide exista si teoria aia cu intri pe geam... asta daca exista geamuri.. daca nu exista nu te apuci sa spargi si pereti.. asta nu! Clar..
pana una alta.. cica "oamenii destepti privesc in sus".. nush.. in sus, in jos, important e sa existe o directie..
desi de multe ori, aplicand teoria la mine, in ultima vreme, imi las privirile sa rataceasca in voie, si asta pentru ca am ochii obositi.. fizic si altfel.. de atata privit cu atentie..
analizez si apoi uit tot ce-am analizat.. pentru ca asa am ales sa fac..
concluziile, daca apuca sa se formeze, le mototolesc si le arunc.
m-am saturat de concluzii..
cateodata portile se deschid cu formule magice ... si daca nu e "sesam deschide-te" asta nu inseamna altceva decat ca eu nu sunt Aladin si ca probabil cuvintele vrajite sunt altele..
iar experienta? ce zice? pai zice ca, de multe ori, portile se deschid taman in clipa cand renunti si le intorci spatele..
dar nu-mi mai place teoria asta..
mai bine deschid larg ochii, fara sa privesc si vad ca portile sunt facute ca sa fie inchise sau deschise, intredeschise sau blocate pe veci..
c-asa e'n tenis..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home