Saturday 24 April 2010

Bughi Mambo Rag



ganduri verzi, ganduri albastre, ganduri in alb-negru, ganduri taioase, ganduri care fac sa curga sange din rani care par sa nu se mai cicatrizeze odata, ganduri incolore, ganduri calde sau doar caldute dar incalzite cu iluzii..... aglomeratie, iluzii trecand in zbor pe langa mine, idealuri spulberate de un simplu pret afisat pe raftul unui magazin, oameni stupizi, oameni banali, oameni frumosi, oameni urati, oameni pur si simplu... viata si moarte purtata in buzunare sau in suflet, la rever sau doar in amintire .....
unii se invart in cerc, altii isi cauta drumul, altii doar ratacesc la intamplare, fiecare cu crucea lui....
nu vreau sa ma mai gandesc la orgolii sau la frustrari..... fara astea.. ce lume frumoasa ar fi... din pacate exista, le am si eu in mine intr-o masura oarecare, la altii le simt ca o avalansa care le inegureaza mintea si simturile, le impotmoleste actiunile si "mainele"...... insa nu sta in putinta mea sa mai fac nimic........ sau ? cine stie?
Doar Dumnezeu are puterea si dreptul de a ierta pacatele, eu pot doar sa uit.... sa incerc sa iert si sa inteleg... pentru ca "nimic din ce e omenesc nu-mi e strain"....
mi-e dor sa citesc.... orice.... o poezie de Nichita.. sa ma apuc sa termin Tai Pan...... sa ma pierd printre paginile atat de calde si de familiare ale Ciresarilor sau sa reiau la nesfarsit firul logicii discursurilor din Idiotul de Dostoievsky.
ochii imi sunt insa incetosati de oboseala iar retina se incapatzaneaza sa nu vrea sa perceapa si sa transmita creierului litere tiparite intre coperti...... tot ceea ce creierul ar vrea sa vizualizeze acum prin intermediul ochilor este din pacate ascuns privirii intr-un indepartat fizic nestiut prezent al "acolo"......
nu este nici un strop de pesimism in blogul asta........ sunt doar prea multe clipe de trezie.
nu cele de azi noapte sau de azi, nu cele de ieri..... ci cele adunate de ani intregi
trezie brutala a ascutisurilor care te fac sa realizezi ca visurile sunt permise "just sometimes" cum a scris atat de intelept scumpa si draga mea Oli cu creta colorata candva demult pe peretele din sufrageria mea..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home